Primagaz - klant worden
Vind een antwoord op uw vraag

Primagaz draagt veiligheid hoog in het vaandel. Als er situaties zijn waarin wij onze klanten snel en efficiënt moeten kunnen bereiken, is het van belang dat we onze klanten op verschillende manieren kunnen bereiken. Daarom vragen we u om zowel uw mobiele nummers, als vaste nummers en e-mailadressen aan ons door te geven.

 
 

Primagaz streeft er naar u zoveel mogelijk middelen aan te reiken zodat u ons altijd kan bereiken:

Wilt u een bestelling plaatsen? Dit kan via MijnPrimagaz

 
 

Met MijnPrimagaz biedt Primagaz u een online platform dat volledig in uw behoeften voorziet. Na een eenvoudige registratie kunt u al uw propaangas-gerelateerde zaken online regelen. Van het bekijken van facturen en netto gasprijzen tot het wijzigen van uw persoonlijke gegevens en het plaatsen van een nieuwe gasbestelling.

Op deze manier is Primagaz in staat u als klant altijd en overal van dienst te zijn. Hier kunt u zich registreren of meer lezen over dit platform voor particulieren en bedrijven.

 
 

Ja, Primagaz blijft eigenaar van de propaangastank. Daarom mag deze enkel door Primagaz gevuld worden. Dit geldt trouwens niet alleen voor Primagaz. Andere aanbieders hanteren dezelfde werkwijze.

Wij betreuren het verlies van iedere klant. Mogen wij u vragen om ons de reden van uw vertrek te laten weten? Wij willen graag alles in het werk stellen om u als klant tevreden te houden.

Als u toch zeker bent van uw besluit, kunt u een mail sturen naar info@primagaz.nl of een aangetekende brief sturen om uw contract te beëindigen. Vermeld hierbij zeker uw unieke klantnummer en leveringsadres. U kunt deze brief richten aan:

Primagaz Nederland B.V.

Postbus 305

7400 AH Deventer

 
 

Primagaz contacteert u 3 maanden voor de einddatum van uw contract. Op die manier zorgen we ervoor dat u het komende jaar weer van de beste prijs kunt profiteren.

 
 

Uw klantennummer is een uniek nummer en begint altijd met 'CU' gevolgd door 7 cijfers (bijvoorbeeld CU0123456).